Intrebare: Cum pot rezerva un taxi sau contacta managerul site-ului?
Raspuns: Puteti contacta echipa noastra folosind formularul de contact care se afla pe pagina Contact sau prin trimiterea unui e-mail la contact@247airporttransfer.co.uk
Intrebare: Sunteti o companie de taxi licentiata?
Raspuns: Da, suntem licentiati de catre Public Carriage Office care este autoritatea ce se ocupa de ramura transportului in Londra.
Intrebare: Sunt toti soferii si masinile companiei licentiati?
Raspuns: Da, toti soferii si toate automobilele sunt licentiate de catre Public Carriage Office. Toti soferii companiei sunt inregistrati la Public Carriage Office, astfel, sunt considerati legal soferi de mini-cab(taxi). Fiecare sofer a trecut printr-un proces de licentiere pentru a se verifica daca este persoana adecvata pentru postul de sofer de taxi. Pentru a va asigura de acest lucru puteti verifica numarul de inregistrare a soferului pe site-ul oficial al transportului din Londra: http://www.tfl.gov.uk/pco/ph_drivers_list.shtml
Intrebare: Copii sunt considerati pasageri?
Raspuns: Da, copii sunt considerati ca si pasageri.
Intrebare: Preturile sunt stipulate in Euro sau in Lire?
Raspuns: Toate preturile noastre sunt stipulate in lire datorita fluctuatiilor pietei valutare.
Intrebare: Cati oameni incap intr-un vehicul de tip Saloon?
Raspuns: Intr-un vehicul de tip Saloon incap pana la 5 persoane, incluzand soferul.
Intrebare: Ce se va intampla in cazul in care zborul nostrum va avea intarziere?
Raspuns: Compania noastra monitorizeaza tot timpul zborurile pasagerilor. Astfel, nu conteaza cat de mare va fi intarzierea zborului dumneavoastra, sau cat de devreme va ajunge, soferul nostru va va astepta la aeroport fara sa va incaseze vreun ban in plus fata de suma initial stabilita.
Intrbeare: La ultima mea vizita in Londra soferul mi-a incasat mai multi bani deoarece a fost blocat in trafic.
Raspuns: Toate preturile noastre sunt fixate in momentul rezervarii si raman neschimbate chiar si in situatii de trafic intens.
Intrebare: Am auzit ca autostrada M25 e ca o parcare de masini. Cum imi va afecta calatoria acest aspect?
Raspuns: Facem tot ce ne sta in puteri pentru a evita traficul dar, uneori, mai intampinam si noi probleme de acest fel. Toate masinile sunt echipate cu navigatoare de trafic si, in general, vor sti in cazul in care exista trafic intens pe ruta dumneavoastra.
Intrebare: In cazul in care trebuie sa calatoresc prin zona cea mai aglomerata a Londrei, voi fi nevoit sa platesc sume aditionale?
Raspuns: Pretul pe care il stabilim in momentul rezervarii include toate taxele asa ca nu veti fi nevoit sa platiti in plus in cazul in care calatoria dumneavoastra trece prin aceasta zona.
Intrebare: Cu cat timp inainte zborului ar trebui sa ajung la aeroport?
Raspuns: Pentru majoritatea zborurilor ar trebui sa ajungeti la aeroport cu 2/3 ore inainte de decolare.
Intrebare: Unde ma va astepta soferul?
Raspuns: Soferul o sa va astepte langa biroul de informatii in sala de sosiri, tinand in mana o pancarda pe care va fi scris numele dumneavoastra.
Intrebare: Ce pot face daca nu gasesc soferul?
Raspuns: Chiar daca astfel de situatii sunt rare, va rugam sa ramaneti in sala de sosiri si sa ne sunati imediat si noi vom incerca sa localizam soferul.
Intrebare: Ce se intampla daca am doar bagaj de mana?
Raspuns: Va rugam sa ne informati in cazul in care aveti doar bagaj de mana pentru a putea fi in interiorul aeroportului la cel tarziu 15 minute distanta dupa aterizarea avionului.
Intrebare: Cum pot plati pentru cursa?
Raspuns: Puteti plati cash soferului sau puteti sa ne contactati pentru a plati cu cardul de credit sau debit.
Intrebare: Faceti si curse pentru nunti?
Raspuns: Da, va putem pune la dispozitie masini pentru nunti, pentru dumneavoastra si deasemenea pentru musafiri.
Intrebare: Nu am gasit raspunsul pe care il cautam in lista de mai sus. Ce pot face?
Raspuns: Puteti sa ne trimiteti un e-mail cu intrebarea dumneavoastra si vom incerca sa va raspundem in cel mai scurt timp posibil.
Leave a Reply